Reklamace
Reklamační řád společnosti Royal Tempus s.r.o
- IČ:01796623
- se sídlem: Toufarova 2943/2, Stodůlky (Praha-Řeporyje), 155 00 Praha
- email: shop@miloro.cz
- telefon: + 420 777 599 997
- www.miloro.cz
klikněte, stáhněte a vyplňte formulář ↴↴↴
MILOROformularProUplatneniReklamace
I. Obecné
Reklamační řád vychází z ustanovení v Obchodních podmínkách, zejména z části VII. Práva z vadného plnění. Tento reklamační řád se vztahuje na objednávky učiněné Spotřebitelem dle Obchodních podmínek v tomto E-shopu.
Spotřebitel má nárok na odstoupení od Kupní smlouvy a vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Vrácení zboží Spotřebitelem probíhá v souladu části VI. Odstoupení od smlouvy dle Obchodních podmínek.
II. Pravidla reklamace
(a) V případě objevení závady na doručeném produktu či jiné skutečnosti zakládající právo Spotřebitele z vadného plnění, postupujte v souladu s reklamačním řádem, čímž urychlíte průběh Vaší reklamace.
(b) Dbejte pozornost při přebírání zásilky od dopravce na její vnější poškození. Pokud je přepravní obal zjevně poškozen, zásilku od dopravce nepřebírejte a rovnou ji u dopravce reklamujte.
Kupující je povinen při převzetí zboží bez zbytečného odkladu zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách neprodleně informovat Prodávajícího.
(c) Prodávající odpovídá Spotřebiteli, že věc (dále i ve smyslu „plnění“ dle Obchodních podmínek) při převzetí nemá vady. Prodávající zejména odpovídá Spotřebiteli, že v době, kdy Spotřebitel zboží převzal, má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly.
(e) Tato pravidla se vztahují na uplatnění práva z vadného plnění Spotřebitelem, tzv. reklamace. Oprávněné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR a v souladu s Obchodními podmínkami Prodávajícího.
III. Jak postupovat v případě reklamace
(a) Kontaktujte nás emailem shop@miloro.cz , popište závadu ve zprávě.
- číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží,
- důvod, proč zboží vracíte nebo reklamujete (poškození, nefunkčnost, chybějící část, záměna atd.),
- v případě poškozeného zboží i fotografii vady a balíku, ve kterém zboží dorazilo.
Následně Vám bude doporučen způsob předání vadného zboží k posouzení oprávněnosti Vaší reklamace, či navrhnuto jiné řešení problému.
(b) Prodávající neuzná reklamace na vady u zboží poškozeného při přepravě při zaslání zboží v nevhodném nebo nedostatečném obalu (při zaslání zboží zpět Prodávajícímu při uplatnění reklamace). Reklamovat také nelze vady, o kterých Spotřebitel při převzetí věci věděl, nebo pokud Spotřebitel vadu sám způsobil, nebo vada vznikla v důsledku nesprávného užívání zboží.
IV. Řešení reklamací
Reklamace Kupujícího budou vyřízeny v co nejkratší době, nejdéle však do 30 dní.
V případě uznání reklamace bude dle charakteru vady a zboží Kupujícímu poskytnuta oprava vady, nová součást výrobku, nový výrobek nebo nabídnuta sleva. A to bezplatně.
Náklady na dopravu zboží do sídla společnosti hradí Kupující a to i v případě, kdy nebude reklamace uznána. Prodávající hradí dopravu zboží zpět Kupujícímu.